Baigėsi seminaras apie įtraukiąją ugdymo praktiką muziejuose

Lietuvos muziejų asociacijos Švietimo sekcija metų pabaigoje organizavo net keturiuose didžiuosiuose miestuose – Kaune, Klaipėdoje, Vilniuje ir Šiauliuose – vykusį seminarą „ĮTRAUKUS UGDYMAS. Kaip padėti vaikams turintiems skaitymo sutrikimų gerai jaustis muziejuje“. Renginys buvo skirtas muziejų edukatoriams ir įvairių dalykų mokytojams, jo metu aptarta, kaip muziejai gali tapti draugiškesni ir atviresni visiems lankytojams.

Šis seminaras ne tik skatino muziejininkus aktyviai dalyvauti, bet ir atkreipė dėmesį į įtraukiąją praktiką, kuri padeda muziejus padaryti prieinamus įvairiems lankytojams. Lektorės pabrėžta mintis, kad sprendimai, pritaikyti vaikams su skaitymo sutrikimais, naudingi ir kitoms auditorijoms – senjorams, silpnaregiams ar asmenims su autizmo spektro sutrikimu – praturtino renginį ir atvėrė naujų požiūrio kampų. Tai labai svarbu šiuolaikiniams muziejams, siekiantiems tapti draugiškais ir atvirais visiems.

Ypač įkvepiantis buvo dalyvių dalijimasis asmenine patirtimi, kuris praturtino diskusijas ir paskatino ieškoti naujų sprendimų. Vienas iš reikšmingų rezultatų – užmegztas regionų muziejų bendradarbiavimas su organizacija „LABIRINTAS“. Tikimasi, kad šis ryšys paskatins įtraukias parodas, edukacines programas ir leidinius.

Taip pat buvo pasidžiaugta Lietuvos jūrų muziejaus ir Šiaulių „Aušros“ muziejaus parengtais leidiniais, skirtais vaikams su skaitymo sutrikimais – tai puikus pavyzdys, kaip muziejai gali aktyviai reaguoti į lankytojų poreikius.

Atviri. Artimi. Įkvepiantys

Bendradarbiaukime

+370 684 23 404 labadiena@museums.lt

Į viršų